O jednu mimoúrovňovou křižovatku méně bude mít obchvat Holýšova. V rámci postupující přípravy byla vypuštěna MÚK na začátku úseku ve směru od Plzně. U následné MÚK došlo k přesunu její polohy už před železniční trať. Stávající I/26 bude napojena pomocí MÚK, která je součástí předchozí navazující stavby D5-Stod.
Přeložka silnice I/26 bude vedena severozápadně od Holýšova. Začátek trasy se nachází zhruba 1,5 km před Holýšovem, kde se stavba přímo napojuje na zmíněnou připravovanou akci „I/26 D5–Stod. Následně se trasa odklání vpravo, protisměrnými oblouky prochází prostorem
mezi průmyslovou zónou a osadou Nový Dvůr. Za ní se srovnává do souběhu s vpravo od současné I/26. Konec přeložky se nachází za obcí Ohučov, kterou obejde souběžně připravovaným obchvatem této obce (dříve připravován samostatně jako „I/26 Ohučov, přeložka“). Obě stavby tedy budou realizovány ve stejném časovém období. Celkové délka trasy je 7187 m a postavena bude v kategorii S 11,5/90.
Přeložka silnice I/26 bude vedena severozápadně od Holýšova. Začátek trasy se nachází zhruba 1,5 km před Holýšovem, kde se stavba přímo napojuje na zmíněnou připravovanou akci „I/26 D5–Stod. Následně se trasa odklání vpravo, protisměrnými oblouky prochází prostorem
mezi průmyslovou zónou a osadou Nový Dvůr. Za ní se srovnává do souběhu s vpravo od současné I/26. Konec přeložky se nachází za obcí Ohučov, kterou obejde souběžně připravovaným obchvatem této obce (dříve připravován samostatně jako „I/26 Ohučov, přeložka“). Obě stavby tedy budou realizovány ve stejném časovém období. Celkové délka trasy je 7187 m a postavena bude v kategorii S 11,5/90.